(044) 234-55-30, (044) 234-09-07

Програма «Малі міста – великі враження» приймає заявки до 15 травня (подати заявку тут: http://bigimpression.uccs.org.ua/podaty-zaiavku/)

Далі відбуватиметься технічний та експертний відбір, після якого ми презентуємо найкращі проекти. З 22 квітня по 14 травня по всій країні відбуваються інформаційні дні, на яких регіональні представники Українського центру культурних досліджень детально пояснюють умови програми та консультують з приводу подачі заявок.

Втім, ми щодня отримуємо велику кількість питань через сайт та завдяки телефонним зверненням. Тому вирішили дати відповідь письмово на найбільш часті запитання.

  1. Який фактичний час реалізації проектів?

15 липня – 20 листопада 2019 року!

  1. Скільки заявок може подавати 1 заявник?

1 заявник – 2 заявки.

  1. Як формується сума загального бюджету проекту? 

Згідно з ПОЛОЖЕННЯМ про конкурс культурно-мистецьких проектів “Малі міста – великі враження”, П.4 (дивимось тут: http://bigimpression.uccs.org.ua/wp-content/uploads/2019/04/polozhennia-pro-konkurs-kulturno-mystetskykh-proektiv-mali-mista-velyki-vrazhennia.pdf )

Очікувана сума коштів з державного бюджету становить:

для “малих” проектів – від 100000 до 250000 гривень;

для “середніх” проектів – від 250001 до 1000000 гривень;

для “великих” проектів – від 1000001 до 5000000 гривень.

ОБОВ`ЯЗКОВО до вказаних сум заявник має додати 30%  співфінансування (відсоток співфінасування може бути і більшим, але не меншим). Співфінасування має бути підтвердженим гарантійними листами та розписано в кошторисі.

  1. Як визначити суму співфінансування?

Наприклад:

100 тис. / 0.7 = 143 тис. – тобто 43 тис. грн. це і є сума необхідного співфінансування!
250 тис. /  0.7 = 358тис. – тобто 108 тис. грн. – співфінансування!
1млн. / 0.7=1429 млн. – тобто 429 тис. грн. – співфінансування!
5 млн. / 0.7 = 7143 – тобто 2 млн. 143 тис. грн. – співфінансування!

З іншими сумами так само!

  1. Що може фінансуватися у рамках проектів? 

Фінансування відбуватиметься згідно Постанови Кабінету міністрів від 18 квітня 2018 року № 338 (детальніше https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/338-2018-%D0%BF – п.4)

«За рахунок бюджетних коштів за напрямом, визначеним підпунктом 1 пункту 3 цього Порядку, здійснюються витрати на забезпечення передбаченої відповідним договором оплати проїзду та проживання учасників заходу, оренди приміщення для його проведення, технічного обладнання та транспортних засобів, послуг з перекладу, постановчих, поліграфічних (виготовлення друкованої продукції), інформаційно-рекламних послуг, придбання призів, сувенірів, організаційні, представницькі витрати (за погодженням з Мінкультури) та інші витрати, безпосередньо пов’язані з проведенням заходів».

          6. Які ідеї краще подавати? 

 Потенційні апліканти під час інфоднів та телефонних дзвінків розповідають свій майбутній проект повністю і запитують «Чи підійде така ідея?»

Звертаємо Вашу увагу на те, що Вас консультують представники організаційної групи, а рішення будуть приймати експерти. Відповідальність за те чи підходить, чи ні Ваш проект лежить на Вас самих. Ви маєте продумати і прописати проект так, щоб зацікавити експертів і маєте пам’ятати про те, що експерти оцінюють проект індивідуально за такими критеріями:

1) оригінальність ідеї;

2) актуальність проекту;

3) цінність об’єкта проекту;

4) зміст проекту та послідовність реалізації;

5) додана вартість проекту;

6) промоція та сталість.

 

Оцінка за кожним з критеріїв виставляється у балах з огляду на рівень відповідності проекту критерію:

5 балів – повна відповідність;

4 бали – високий рівень;

3 бали – середній рівень;

2 бали – низький рівень;

1 бал – дуже низький рівень;

0 балів – повна невідповідність.

(Детальніше у Положенні http://bigimpression.uccs.org.ua/wp-content/uploads/2019/04/polozhennia-pro-konkurs-kulturno-mystetskykh-proektiv-mali-mista-velyki-vrazhennia.pdf – П.3.10)

            7. Що може бути об’єктом проекту:

  • Матеріально-культурна спадщина
  • Традиції (нематеріальна-культурна спадщина)

           8. Чи можна подати проектну заявку, а всі решта необхідних документів додати під час реалізації проекту?

Ні, в такому разі проект не пройде навіть технічний відбір! Тільки з документами!

          9. Чи може бути партнером проекту одна установа, а співфінансування буде здійснюватись за рахунок іншої установи?

Ні, всі партнери мають бути ідентифіковані у кошторисі і підтверджені гарантійними листами!

      10. Чи будуть компенсовані кошти, які витрачені до початку проекту?

Ні! Тільки витрати, здійснені в рамках проекту! Витрачені кошти ДО чи ПІСЛЯ тривання проекту компенсуватися не будуть!

      11. У Положенні зазначено, що Ініціатором та Виконавцем проекту мають бути різні установи! Чи можуть Ініціатори вибрати Виконавців самостійно? Хто визначає Виконавця проекту?

Виконавців буде призначати Мінкульт після визначення проектів-переможців.
Втім, якщо установа-ініціатор має Виконавця, який підпорядковується Мінкульту, і з яким дана установа мала співпрацю, вона може надати пропозицію щодо Виконавця.

      12. Хто звітує за проект?

Звітування за проектом здійснюється відповідно до вимог Положенння про конкурс (виконавець зобов’язаний надати Міністерству культури звіт до 1 грудня)

     13. Чи надає УЦКД приватні  консультації по написанню проектної заявки чи кошторису?

УЦКД надає інформаційну підтримку з поширення інформації про проведення конкурсу проектів та роз’яснення в регіонах основних вимог до проектних заявок.

Проектну заявку та кошторис заповнює ініціатор проекту.

 

Нагадуємо, 14 травня – підсумкова інформаційна зустріч у м. Київ. Реєстрація

15 травня – дедлайн прийому заявок